En aquest blog podreu trobar diversos recursos molt útils per a l'etapa d'Educació Infantil... perquè les noves tecnologies també son accessibles per als més petits!!


dimecres, 14 d’abril del 2010

Sobre els nens: ens passem dos anys ensenyant-los a caminar i parlar. Després ens en passem setze diguent-los que s'asseguin i que callin.

Autor desconegut



Digues-m'ho i ho oblido, ensenya-m'ho i ho recordo, involucra'm i ho aprenc.

Benjamin Franklin (1706 - 1790)


Amb els meus mestres he après molt; amb els meus col·legues, més; amb els meus alumnes, encara més.

Proverbi hindú


Els anys ensenyen moltes coses que els dies mai arriben a conèixer.

Ralph Waldo Emerson (1803 - 1882)



Com més numeroses són les coses que queden per aprendre, menys temps queda per fer-les.

Marcel Prévost (1862 - 1941)



Aprendre és com anar a contracorrent: quan deixes de remar es retrocedeix.

Edward Benjamin Britten (1913 - 1976)

1 comentari:

maestrasdeee ha dit...

Molt maques les frases! Ens ha agradat especialment el proverbi hindú. Aprenem molt dels mestres, dels amics i dels pares però se'ns dubte d'on més s'aprèn és dels alumnes. Molt bonic!